11 maj 2010

Fotohelg,...

Lite vår färger som jag nu vet faktisk finns,...
men tyvärr inte i Umeå än...
Men i helgen var jag söderut.

Där blommade bl a pärlhyacinten,
backsippor, gullvivor,vitsippor och harsyra.

Så dagens blomma fick bli en blå pärlhyacint,
i väntan på att jag artbestämt de blommor som
jag fotade i helgen.....ha tålamod =)


Precis som jag fått ha med att få fånga
rådjur på bild,...och det gav utdelning till slut.
För i helgen kom vi väldigt nära denna råbocken.

Han var inte speciellt brydd över oss och
våran iver att avbilda honom....verkade ha mer fokus på
sitt utseende,putsade pälsen och sina horn mot grenar.

I hopp om att kanske få en date med en vacker tjej ....



Sedan fick vi även se denna fina gynnare,..
Mitt ute i eh hage, men den var tyvärr inte lika
cool inför våran iver och satte snart iväg över hagen.
Men lycklig är man att en ruta blev ok.... =)

Så det vart en lyckad fotohelg.. !
Och jag säger Grattis till Tommy till alla dina fina vinster...
och som jag fick dela alla dessa stunderna med...




Ha en fin dag.... var du än befinner dig!
Tänk snart är det helg igen... =)

// Tess




2 kommentarer:

  1. Tack hjärtat..:)
    Och snart är det helg och värmen är på väg....

    Kram Tommy

    SvaraRadera
  2. Hej Amore....

    Ser vi fram emot, kanske vi kan ligga på mage och fota vårblomster... =) Längtar...

    Kisses Tess

    SvaraRadera