3 maj 2013

Sorgens tankar,....





// Tess


3 kommentarer:

  1. Det jag inte vet
    läser jag mellan dina rader
    det jag inte vet
    känner jag mellan dina rader
    det jag inte vet
    hör jag mellan dina rader.

    Vackert
    /Lola

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!

    Jag förstod inte dina rader på facebook. Nu fattar jag. Du beskriver så vackert ditt inre och dina tankar. Det sista du skriver är så sant, många av oss tänker tyvärr inte så långt.
    Jag hörde av Tommy att ni inte kommer till DIFO. Tråkigt för fotograferna som inte får träffa Er, men Ni behövs på annat håll.
    Själv kommer jag inte heller. Jag åker till Stockholm på söndag. Skall på vårdplanering för min mamma som blivit dålig på måndag. Gör mig en sväng söderöver för att återvända till mamma för att försöka styra upp hennes tillvaro.
    Ser fram mot att träffa er i juni. Jag menade verkligen att ni är varmt välkommen på "rödingmiddag".
    Tänker på Er/Brita

    SvaraRadera
  3. Mina Pojkars pappa, och min första x-make,... har somnat in efter lång tids sjukdom.... =(

    Kommer gärna på middag.... och hoppas att det blir för med din mamma. Kör försiktigt.. och så hör vi mera , snart hoppas jag

    Kramar Tess

    SvaraRadera