8 september 2010

Skogens liv,....

och dess energier drar i mig idag,...
måste nog ut och ta nya bilder.
Om förkylningen jag dragit på mig
bara inte stoppar den kreativitet som
idag drabbat mig,....

Och den välkomnar jag, det var ett tag sedan.

Detta är vårbilder och mycket
av vårens färger påminner ju om höstens.





Får se om jag får lite nytt på mitt
minneskort idag eller om jag snällt
får anpassa mig efter hälsan.... =)

Men en sakta lunk med kameran
kan ju inte göra det sämre,....
Vill ta vara på solen och den
fina dag som vi har idag.

Dagens Citat från min Födelsedagspresent:
(Tack Ellenor)

Platsen att vara lycklig är här,
tiden att vara lycklig är nu,
sättet att vara lycklig är
att göra andra lyckliga.

// Tess





5 kommentarer:

  1. Fint citat och vackra bilder...
    Gillar särskilt den första bilden med glödande ljus :))
    Mvh Halina

    SvaraRadera
  2. vansinningt vackra bilder som alltid! den första är favoriten!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket tjejer.... kul att ni gillade samma bild =) ......

    Kramen Tess

    SvaraRadera
  4. Hej Tess.
    Oj vad jag blev glad när jag såg din blogg på Halinas sida. Har lagt till dig så jag kan se dina underbara bilder,hoppas det är ok?
    Så vackra bilder första bilden är suverän gilalr även fjällbjörkskogen.

    Maria

    SvaraRadera
  5. Hej Maria...!!

    Självklart är det ok...!! Och Tack detsamma,... glad att du hittade hit och nu hittar jag ju till Dig =)
    Ska kika in till dig direkt =)

    Kram Tess

    SvaraRadera