22 juni 2010

De små sakerna i livet


Är kanske det vi inte hinner se,..
inte fullt ut värdesätter,...

men som ge så mycket.....

Glöm inte bort att stanna upp,...!!

Vill också ge en utmärkelse till mina bloggvänner
som gav mig mina.....


Är så kass på detta med dator,länkar och annat,
men jag vill ge tillbaka av allt det goda som ni ger mig.

För visst är det tanken som räknas...
Det enkla,.... man alltid kan ge...

Det man ger kommer ju tillbaka,....

Ha det gott alla mina vänner nu åker jag till Köping...
Så det blir kanske lite bloggupphåll till och från ...

Vill dock visa detta också ....


Sålde en av mina bilder till Norge,....
Och vann därigenom en ny vän,..
Tänk vad fotograferingen ger..!!

Allt gott önskar jag Er.

// Tess


7 kommentarer:

  1. Ur en frågesport på radio (60-talet)
    -Nämn en stad i Västmanland som börjar på S.
    Finnen funderar länge och svarar sedan:
    -Kan det vara Söping?

    Så, nog med mobbning. Att stanna upp och känna efter är klokt, och det börjar uppmärksammas allt mer. Jag tror det hör till gammal österländsk filosofi och lärs ut alltmer som "mindfulness", främst i terapibehandling och må-gott-kurser.

    För mig är det naturligt, men inte alltid möjligt. Kanske det borde ges kurser till arbetsgivare och myndigheter. Så att de kan ge sina "undersåtar" tillfälle att stanna upp och må bra.

    Må bra Therese! /Thomas

    SvaraRadera
  2. Alltid roligt att få en bild såld och en ny vän är alltid trevligt. -Grattis till båda sakerna! :)
    Morgan

    SvaraRadera
  3. Hej

    Thomas: Jag trodde att jag hade stavat köping med ett S då jag läste din kommentar i min gmail,...men sedan fattade jag .... =) hade inte hört historien men den var lika bra som bapelsin gubbjävel.... =) den har du väl också hört.
    Och jag tycker din ide att ha kurser på jobbet om att ta sig tid att stanna upp vore klokt, mycket klokt,... tror att man skulle bli effektivare av det !
    Önskar dig en fin midsommmar !! tack för dina rader

    Morgan... ja, det var roligt att få se den på vägg via bild från köparen... =)
    Och vänskap är en annan typ av rikedom..!
    Glad midsommar !! Och Kul att du skrev en rad.

    Mvh Tess

    SvaraRadera
  4. Jättefin bild där!! Du är duktig! Förresten... tack för midsommarhälsningen! Den värmde / Marianne

    SvaraRadera
  5. Hej Marianne....

    Tack för dina rader.... och det lilla ger ju som sagt mer än man tror,...även i form av en liten hälsning, eller som nu en kommentar i min blogg =)

    Ha det Bäst/ Kram Tess

    SvaraRadera
  6. Jag håller med till fullo!! Kommer du på söndag?

    SvaraRadera
  7. Hej Marianne..

    Du tänkte till Smultronstället? Självklart..=)
    kan du sms:a tid till mig ?

    =) // Tess

    SvaraRadera