21 maj 2010

Blå blå stunder,...

Kände för en till Blåsippa,....Enbart i blått.
Man kan ju inte tröttna på denna vackra blå blomma.
Iallafall inte jag.



Och sedan har jag en till okänd variant som jag
hittade i gräset då man kryper omkring.
Någon som vet vad det är jag fotat?


Nu är det helg igen,....
Och solen den värmer även idag.
Igår stoppade jag foten i sjön och tänk,....
Det var varmt i vattnet ,....redan !!
20:e Maj,.... Inte direkt vanligt för Umeå.

Då jag växte upp badade vi alltid 1 Maj,
en tradition men det var ju i Stockholm =)
Och man var ju mindre "badkruka" då än man blivit nu...Skratt.

Önskar er en fin och förhoppningsvis varm helg.

// Tess


1 kommentar:

  1. Ja du...det finns ju bildbevis på ditt dopp...så du har ett säkert alibi...

    Vad skönt det är med blått...din blåsippa idag tar alla priser...ursnyggt. Den andra blomma har jag ingen aning om vad det är...men den är inte mindre snygg för det...Toppklass i vanlig ordning...

    Kram, kram...

    SvaraRadera